Zal ik jullie eens wat vertellen! Ben op me bek gegaan. :ik rij zo heel blij stoer de bocht door en ik voelde de achter kant al wegglijden. Me voorkap kapot stuur krom. Dus een nieuw stuur komt er dus op een nieuw kapje en me knipperlicht rechts achter afgebroken
En ik reed maar10 omdat ik wist dat het glad was. Heb alle te vervangen onderdelen al bestelt. Baal er goed van. Ook omdat me brommer nog geen twee weken klaar is!. Kut weer ook!
Denk dat ik de originele maar weer terug zet zijn tenminste buigzaam. Ik raad jullie allen aan om super voorzichtig te rijden met dit weer want met een Tomos glij je al heel snel heb ik gemerk.
Edit: zag net ook(nu is het licht) dat me kop lamp gebarsten is kutzooi!
Ik had zaterdag nieuwe banden om laten leggen. Expres voor dit weer. De duurste ook nog. Heeft geen nut gehad. Ga nu naar me bromboer om de schade te laten opnemen.
Ik viel LOPEND op mijn smoel, werkelijk fantastisch. Het was zo gru we lijk glad, ik liep van ´n paadje af dat nét een tikkie naar beneden afliep. En weldra gleed ik en kon niet meer stoppen een potsierlijke vertoning.
Ik kan jullie zeggen, wees alsjeblieft voorzichtig op de weg. Vooral de snorretjes onder ons. De fietspaden zijn net ijsbanenen. En als jullie denken even nieuwe banden voor meer grip Haha helpt niets. Dat dacht ik namelijk ook
nouja het werkt wel iets als ik met normale bande gaat rijde heb ik meer als met me m29sjes maar glad blijft glad,, mijn brommer blijft heerlijk in de schuur maybe dat die eruit komt met de nieuwjaars meeting maar verder niet