waar is het polini zitje! op een polini sprinter kan een polini zitje natuurljik niet missen!
  waar is het polini zitje! op een polini sprinter kan een polini zitje natuurljik niet missen!voorderest ziet het er gelikt uit!
 waar is het polini zitje! op een polini sprinter kan een polini zitje natuurljik niet missen!

bovendien is het bij de blokophanging perfect gespoten, je mag komen kijken
 bovendien is het bij de blokophanging perfect gespoten, je mag komen kijken  remmen doe ik pas als dit ding rijd, ongeveer over 1 week.
 remmen doe ik pas als dit ding rijd, ongeveer over 1 week.

Ik vat hem nietik kom donderdag wel langs op een beta ark
maar ff serieus dat m stuur is van waldo, en als je daar pas geen spullen van koopt snap ik het

Zaten anders wel 2 krommingen in waardoor het stuur op een M leek, lijkt mij niet echt de bedoeling van een stuur, die zijn normaliter namelijk rond.Ik vat hem nietik kom donderdag wel langs op een beta ark
maar ff serieus dat m stuur is van waldo, en als je daar pas geen spullen van koopt snap ik het
Ding was focking zgan en niets mis mee

?
 ?  blok zit nou in mekaar alleen carterkap past niet :S bovendien moet ik nog een goed spruitstuk vinden en uitlaat omlassen
 blok zit nou in mekaar alleen carterkap past niet :S bovendien moet ik nog een goed spruitstuk vinden en uitlaat omlassen 
en vandaag gaat dat kreng lopennope die hebben ze niet
gister ofzo trouwes pakketje binnegekregenblok zit nou in mekaar alleen carterkap past niet :S bovendien moet ik nog een goed spruitstuk vinden en uitlaat omlassen
 carterkapje past denk k nie omdat je kickas krom is
 carterkapje past denk k nie omdat je kickas krom is  mja die heb ik nog wel liggen
 mja die heb ik nog wel liggen 
 morgen.
 morgen. Maar oke, interessant man een blok met vertanding
  Maar oke, interessant man een blok met vertanding 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast