Wees blij jij heb geen slot schade. Wil ik ook !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Wees blij jij heb geen slot schade. Wil ik ook !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

want bij mij is dat ook afgebroken.. alleen je snelheid kan je volgens mij heel makkelijk verhogen.. want 46 met zon uitlaat mijne gaat 50 en alles is standaard heb alleen een bromkop. probeer ervoor te zorgen dat je veel compressie krijgt?
  want bij mij is dat ook afgebroken.. alleen je snelheid kan je volgens mij heel makkelijk verhogen.. want 46 met zon uitlaat mijne gaat 50 en alles is standaard heb alleen een bromkop. probeer ervoor te zorgen dat je veel compressie krijgt?  naja als je wilt dat dat ding blaast hehe ATW gewoon standaard is beste.
  naja als je wilt dat dat ding blaast hehe ATW gewoon standaard is beste.  

haha, lijkt me sterkHij blaast nu door de nieuwe cilinder 10km/h harder omdat die oude helemaal verroest was
 Waarschijnlijk komt het omdat deze cilinder nog helemaal vers is met de hoonsporen er nog in. En waarschijnlijk was de uitlaatpoort van je oude cil helemaal dicht gekoolt.
 Waarschijnlijk komt het omdat deze cilinder nog helemaal vers is met de hoonsporen er nog in. En waarschijnlijk was de uitlaatpoort van je oude cil helemaal dicht gekoolt. die hd kop zorgde ervoor dat je bougie gewoon tegen je zuiger beukte ,, vandaar dat gat in de zuiger
 die hd kop zorgde ervoor dat je bougie gewoon tegen je zuiger beukte ,, vandaar dat gat in de zuiger  je squish was TE klein gewoon maar verder wel mooie tomos hoor
 je squish was TE klein gewoon maar verder wel mooie tomos hoor  

als het een gat zou zijn hoe wil je blok dan nog goed compressie kunnen maken, hij kan niet eens vacuum trekken als er een gat in de zuiger zit. iedere tomos std zuiger heeft dat putje in het midden...
 als het een gat zou zijn hoe wil je blok dan nog goed compressie kunnen maken, hij kan niet eens vacuum trekken als er een gat in de zuiger zit. iedere tomos std zuiger heeft dat putje in het midden...
 vind het eigenlijk wel laf 11 te hard 60 euro
  vind het eigenlijk wel laf 11 te hard 60 euroGebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten