He bah, ik wou het nog eventjes geheim houden en jullie plots verrassen met de nieuwe uitlaat en ja, dat is een Proma Lowboy Twinner geworden, voor puch. Moet natuurlijk weer omgelast worden en de hele reutemeteut, heb het pijpje gekocht voor een tientje op marktplaats alleen daar stond wel tegenover dat ie eh... Aardig verneukt is zegmaar. Dikke deuk in de bocht (maar daar komt toch een tomos bocht voor in de plaats), wat butsjes in het expansiegedeelte en...

2 piepkleine gaatjes in t expansiegedeelte
Maargoed daar valt aan te beunen natuurlijk, lasje hier, schuurpapiertje er daar overheen... Komt wel weer goed. En ja ik ben uitlaatgeil. Problemen mee? Ban voor jou
Hoe dan ook verder wacht ik nog steeds op die @#%! bestelling op easyparts, er is nog steeds 1 onderdeel dat ik nodig heb ik back-order. Niet dat dat zo rampzalig is moet ik zeggen, heb het nu toch al een flinke tijd veel te druk om te kunnen sleutelen. Dus het zal rond dit topic nog wel eventjes rustig blijven ben ik bang... Nouja jullie zien vanzelf wel weer een update verschijnen