Het is een BEUNKOPHet is een Kreidlerkop.WAT DE FOCK heb jij met je kop gedaan?
hoezo blokkeert i dan de helft van me spoeler dan?? komt niet over de rand heen ofzo hoorOh dat is zo'n vage kop. Dat de gassen richting de uitlaatpoort gaan dus dan moet je hem wel goed er op zettenMaar zo kreeg je meer kans op detonatie door de kut squish enzo. Trouwens, die vloeibare pakking blokkeert dadelijk de helft van je spoeler.
Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
Ben het met sjeff eens
Ooit al eens over spoeling van de cilinderkop gelezen, wat tosser zegt klopt, maar dit gaat tegen het principe van een degelijke verbrandingskamer in. Stel je voor je draait je 50cc kop af, en gaat dan een diep gat in je verkleinde verbrandingskamer maken, Wat heeft dit voor nut?Misschien is ie wel retesnel
ja dat is waar alle vermogen verlies is balen maar ik ga eerst even kijken hoe dit zo gaat lopen en dan ga ik is kijken voor en andere kop mits dit nidig is,Ooit al eens over spoeling van de cilinderkop gelezen, wat tosser zegt klopt, maar dit gaat tegen het principe van een degelijke verbrandingskamer in. Stel je voor je draait je 50cc kop af, en gaat dan een diep gat in je verkleinde verbrandingskamer maken, Wat heeft dit voor nut?Misschien is ie wel retesnel
Ik zou een gila kop op marktplaats kopen, staat er nu een voor 20 euro. Ik ben bang dat je hierdoor vermogen verliest, wat zo sonde zou zijn bij deze cilinder...
Ben het met sjeff eens
thxDat is een smeergaatje voor de zuiger, en moet idd richting de inlaatpoort.
Ben het met sjeff eens
Ben het met sjeff eens
Ben het met sjeff eens
Ben het met sjeff eens
jwzOh man, Jeffrey is becoming a real pimp
Ben het met sjeff eens
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten