Staat er niet ergens een lijst ofzo met allemaal slag x boring van verschillende brommers?
Jawel, ook van cilinders:
37,4 mm = Morini scooter
39,0 mm = Minarelli AM(4/5/6) schakel
39,1 mm = Peugeot scooter (ook fox/wallaroo en 103)
39,2 mm = Minarelli horizontaal LC/AC en verticaal scooter
39,3 mm = Piaggio scooter LC/AC
39,7 mm = Yamaha (DT) schakel
39,7 mm = Kreidler schakel
39,7 mm = Sachs 50SW
40,0 mm = Derbi schakel (85 mm drijfstanglengte)
41,4 mm = Kymco scooter
41,4 mm = Honda MT5/NSR50/MTX-sh/MTX-ot/MB5/MBX50/MBX80 schakel
41,6 mm = Kawasaki AR50/80 schakel
41,8 mm = Zundapp schakel
41,8 mm = Morini schakel
42,0 mm = Minarelli RV4 schakel
42,0 mm = Sachs 504 en 505
43,0 mm = Gilardoni 43mm slag cilinder (Minarelli horizontaal LC)
43,0 mm = Simonini 80cc cilinder (Vespa)
43,0 mm = Parmakit 80cc cilinder (Minarelli horizontaal AC+LC)
43,0 mm = Derbi FDS/FDX schakel
43,0 mm = Puch automaat
43,0 mm = Tomos automaat
44,0 mm = Parmakit 80cc cilinder (Piaggio AC+LC)
44,0 mm = Fabrizi 44mm slag cilinder (Piaggio LC)
44,0 mm = Simonini 80cc cilinder (Minarelli horizontaal LC)
44,0 mm = 2FAST4RACE 44mm slag cilinder (Minarelli horizontaal LC en Piaggio LC)
45,8 mm = Simonini 89,9cc cilinder (Minarelli AM6)
46,0 mm = Simonini 90,23cc cilinder (Minarelli AM6)
46,0 mm = Simonini 100cc motorblok (Vespa)
47,0 mm = Zundapp KS-80 (AC en LC)
50,8 mm = MT8/MB8 schakel
54,0 mm = Zundapp KS-175