tomos A35 HDA opvoeren
Geplaatst: 21 mei 2010 18:43
ik weet dat hier al veel topics over geschreven zijn, maar ik ben opzoek naar goede informatie. waarmee ik mijn tomos niet uit mekaar rij en wat niet teveel benzine kost
.
ik heb een tomos A35 HDA snor, met als setup:
uitlaat: standaard-snel
tandwielverhouding: vtw 26 atw 26
caberateur: standaard
sproeier: standaard
cilinder: standaard (op voertuiginformatie van RDW staat 49 cc
spruitstuk: ontgrenst
snelhied: ongeveer 46 km/h
(trekt langzaam op door tandwielverhouding)
zelf aangepast:
uitlaat standaard-snel eronder gelegd
atw veranderd naar 26
spruitstuk ontgrenst
wat zou ik kunnen doen om mn tomos harder te laten lopen, maar niet te veel benzine te laten slurpen?
ikzelf heb al gedacht aan een puch hd kop en een ander tw verhouding.
maar kan ik beter 65 cc pakken, of een puch hd kop? en kan ik dan het beste een 50 cc of 65 cc puch hd kop?
wat is de beste tandwielverhouding voor mijn tomos?
scheelt het veel als ik mn standaard-snel uitlaat vervang door een technigas of proma?

ik heb een tomos A35 HDA snor, met als setup:
uitlaat: standaard-snel
tandwielverhouding: vtw 26 atw 26
caberateur: standaard
sproeier: standaard
cilinder: standaard (op voertuiginformatie van RDW staat 49 cc
spruitstuk: ontgrenst
snelhied: ongeveer 46 km/h
(trekt langzaam op door tandwielverhouding)
zelf aangepast:
uitlaat standaard-snel eronder gelegd
atw veranderd naar 26
spruitstuk ontgrenst
wat zou ik kunnen doen om mn tomos harder te laten lopen, maar niet te veel benzine te laten slurpen?
ikzelf heb al gedacht aan een puch hd kop en een ander tw verhouding.
maar kan ik beter 65 cc pakken, of een puch hd kop? en kan ik dan het beste een 50 cc of 65 cc puch hd kop?
wat is de beste tandwielverhouding voor mijn tomos?
scheelt het veel als ik mn standaard-snel uitlaat vervang door een technigas of proma?