Het moment dat ik mijn uitlaat ga repareren/verlassen komt steeds dichter bij.
En nu ben ik me een beetje aan het bedenken wat ik met het laatste stuk van de uitlaat wil doen.
De bocht word sowieso vervangen van 24(weet ik niet helemaal zeker) naar 26mm, de uitlaat word daarmee dus iets hoogtoeriger. Dat is niet het probleem.
Maar de achterkant van mijn uitlaat is nogal raar, er is een expansie maar deze word aan het einde totaal verbroken door de manier waarop de demper aan de uitlaat vast zit.
Hier is te zien hoe de uitlaat er uit ziet, de bovenste is een tekening van de uitlaat zoals deze nu is. Door het schot op het einde van de uitlaat word de werking van de expansie dus nogal tegen gewerkt. (Op dit moment zitten er gaten in dat schot geslagen(vermoedelijk door een beunhaas met een schroeverdraaier ofzo), maar dit in niet ideaal, en zit er niet uit.
Wat is nu de beste optie, de uitlaat herstellen zoals die was, dus het laatste schot weer in ere herstellen.
Of de uitlaat aanpassen zoals te zien in op de middelste of de onderste vorm.
Het gaat me vooral om te prestaties.
Bedankt!
PS. de tekeningen geven een beeld van de binnenkant van de uitlaat.