Ik heb voor en achter tandwiel 26 en een powerfilter sproeier maat 70 en een aangepaste giannelli terugloop uitlaatSnorren??? bedoel je 4takten het bekende prrrr geluid.
Welk luchtfilter, uitlaat en achtertandwiel zit erop?
ik ga morgen kijken ofnouja vandaag tis nu nacht maar welke kant moet ik nou de ontsteking zetten voor latere vonk of vroege vonk??Geen idee welke ontsteking je hebt maar als hij nog op snor stand staat is de voorontsteking te laat en moet je hem vroeger zetten.
Sproeier 70 moet aardig kloppen, uitlaat is moeilijk te zeggen omdat hij verandert is.
Als ik goed heb heb geen elektrische ontstekingMet de klok mee is vroeger.
Als je een ontsteking hebt met een pick-up dan heeft het geen zin omdat die een vaste voorontsteking heeft.
Weet je of je contactpunten hebt of dat het een elektrische ontsteking is?
ik heb in de middag de grondplaat naar links gedaan want ik zag dat tomoshop appde dat ik hem naar links moet de voor vroegere vonk dus ik had het gedaan maar hij houd zich weer in kon maar 47kmph ik heb het gevoel dat het aan de sproeier komt dus ik wil van 70 naar 68 of 66 maar ik ga morgen wel de grondplaat naar rechts doen en dan kijke maar ik heb alleen de sproeiers nog niet alleen 70 78 82 en 58Dan zou ik de contactpuntjes opnieuw afstellen op 0,4 mm en de grondplaat op 3/4 rechtsom zetten en kijken of dat beter loopt.
Ik heb zonet sproeier 68 gekocht zo ff in de zandweg proberen en als dat niet werkt doe ik de grondplaat maar naar rechtsHet vliegwiel draait linksom en wil je dat de puntjes eerder open gaan dan moet de grondplaat dus rechtsom....denk dat tomoshop in de war is met een puch maxi die draait rechtsom en dan moet de grondplaat dus linksom voor vervroeging.
Hier staat het helaas ook verkeert https://wiki.tomosforum.nl/index.php/Co ... _afstellen
Deze klopt wel voor het vroeger zetten viewtopic.php?t=7252
Ik heb zonet in de zandweg gereden en de grondplaat naar recht gedaan maar rijd nog steeds 48kmph en de bougie is kofie met heel iets melk kleurgrofweg gezegd.
Grondplaat helemaal links is voor snor (25 km/h)
In het midden voor brom (40 km/h)
Naar rechts voor de snellere cilinders (60 km/h en meer)
Welke kleur heeft je bougie?
Ik snap er echt helemaal niet meer vanIk heb zonet in de zandweg gereden en de grondplaat naar recht gedaan maar rijd nog steeds 48kmph en de bougie is kofie met heel iets melk kleurgrofweg gezegd.
Grondplaat helemaal links is voor snor (25 km/h)
In het midden voor brom (40 km/h)
Naar rechts voor de snellere cilinders (60 km/h en meer)
Welke kleur heeft je bougie?
Ik kan pas volgende weekend proberen ben nu bij mn moederDan zou ik een andere uitlaat proberen want 48 is idd langzaam voor een 65 cc.
Heb geen ervaring met jou uitlaat maar als de powerband boven de 10.000 ligt heb je er niets aan op een tomos.
Ik yeb andere uitlaat geprobeerd geen verschil loopt nog steets niet hardIk kan pas volgende weekend proberen ben nu bij mn moederDan zou ik een andere uitlaat proberen want 48 is idd langzaam voor een 65 cc.
Heb geen ervaring met jou uitlaat maar als de powerband boven de 10.000 ligt heb je er niets aan op een tomos.
Techno geen terugloop uitlaat of krulMet welke uitlaat?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 101 gasten