Hij heeft hem eerst zo aangesloten dat de startknop gelijk naar de startmotor liep, relais was altijd bekrachtigt omdat de accu op 86 was aangesloten, dus als hij dan start loop de hoge stroom door de startknop en die kan nu ingebrand zijn....En trouwen ik heb de draden nu zo op de relais: rode draad van de accu op 86, kabel van e-start op de 30, dun rood draadje van de start knop op 87 en bruin aard draadje op 85Ok. Ik wacht het even af. Een relais is een simpel alles of niets geval. Wanneer deze niet (goed) werkt is deze meestal defect (intern) door vervuiling, pitting (inbranden) of defecten aan de aansturingsspoel.
Meet dan de spanning op 86 dunne rode draad op het relais als je start, min op 85 van de relais (kabels niet eraf halen)Inderdaad Fons, de start motor begint dan te lopen als ik dat doe. Wel moet ik het spijkertje tegen de twee mannetjes van de relais houden, het werkt dus niet als ik hem tegen de twee uit eindes van de rode draadjes houd terwijl die wel nog aan het relais zitten
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 58 gasten