Buisje zat bij mij aan het einde van de bocht-begin uitlaat en dat kun je nooit zien tenzij je hem daar door zaagt.Ik zal even kijken of ik foto's kan plaatsen.
Ik heb de uitlaat er laatst wel uitgehaald maar zag geen prop of buisje erin.
Buisje zat bij mij aan het einde van de bocht-begin uitlaat en dat kun je nooit zien tenzij je hem daar door zaagt.Ik zal even kijken of ik foto's kan plaatsen.
Ik heb de uitlaat er laatst wel uitgehaald maar zag geen prop of buisje erin.
Tandwiel 33 en 31 zijn alleen goed werkend als je setup echt nog snor is en niet harder gaat dan 25-30km/uDus dan moet ik carberateur en spruitstuk er af halen en dan via de inlaatpoort 'n lijntje teken op de zuiger als hij op de hoogste stand is? En dan zo teken dat als de cilinder op het hoogste punt is de hele poort open is?
Ik zou even kijken hoe groot de carberateur is, volgensmij is het een dellorto als ik het goed zag.
En de cilinderkop afvlakken, is dat nodig of kan ik er ook een dunnere pakking tussendoen. Ik kijk even hoe ik de squish meet.
In heb nu tandwiel 33 achter zitten, als ik de aanpassingen heb gedaan hoe groot moet daar dan ongeveer op om een hoge snelheid te krijgen maar dat hij nog wel een beetje fatsoenlijk optrekt.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 56 gasten