Ik heb het membraanplaatje omgedraaid, maar vanwege het ontbreken van een essentieel onderdeel (de rubber zitting waar het plaatje op rust) blijft er ruimte ontstaan als het plaatje gesloten hoort te zijn.
Naar mijn idee veroorzaakt dat het feit dat er met een onwaarschijnlijk kleine sproeier (47, liefst 46) gereden kon worden, en er toch nog steeds een viertaktgeluid waarneembaar was, en de bougie toch vrij donker bleef.
Desondanks was de topsnelheid vrij hoog voor een snorretje, (ruim 40 km/h) en het verbruik niet bijster hoog.
Wss zal de E10 hier mede debet aan zijn geweest, omdat de vlakke rand van het membraan ook van een rubberachtige substantie is, en niet tot nauwelijks is aangetast omdat daar bij goede afdichting ook geen benzine komt.
Ben benieuwd wat het nieuwe membraan gaat doen, en welke sproeier daar dan weer het beste bij past. Voorlopig maar de standaard 49 erin gezet.
Wordt vervolgd....