Hij maakt vooral gewoon uit de uitlaat heb een nieuwe pakking op mijn uitlaat gezet laatst dus dat kan het niet zijn en ik snap niet dat hij opzich prima reed als hij op die plekken allebij valse lucht trok dus hoe kan dat? Maar als ik de choke er op doe loopt hij een stuk stillerIn de carb zit een rubber dat zorgt voor de afdichting, carb wel zover mogelijk op het spruitstuk drukken.
https://www.tomoshop.nl/rubber-pakking- ... m0QAvD_BwE
Het originele membraan heeft 1 pakking tegen het spruitstuk, de andere kant van het membraan heeft een rubber laagje dat tegen de cilinder hoort af te dichten....een imitatie membraan heeft dat rubber niet en daar heb je 2 pakkingen voor nodig....in beide gevallen hoort dat lucht dicht te zijn.
Waar maakt hij veel geluid-herrie, uitlaatpakking lekt vaak als ze de uitlaat eerst aan het frame vast hangen en daarna de bocht vast zetten tegen de cilinder......bocht dien je eerst vast te zetten en daarna pas aan het frame zonder dat er spanning op de uitlaat komt....anders ophanging iets aanpassen of uitlaat iets buigen.
Er zit een normale uitlaat op alleen is er iets uit gehaald Verder zit r een power filter op en de carb zal ik even checkenWelke uitlaat zit er dan op? Sommige korten bv bij een speedy uitlaat de demper in.
Je hebt hem 2e hand gekocht dus kan er een grotere sproeier in de carb zitten om de valse lucht te compenseren.
En zit er een ander luchtfilter op, of zijn er gaten in geboord.
Als er een powerfilter op zit dan klopt het wel dat hij stiller wordt met de choke er op. Je beperkt dan immers de luchtdoorvoer en ook het geluid. Powerfilters zijn vreselijk lawaaierige dingen.Er zit een normale uitlaat op alleen is er iets uit gehaald Verder zit r een power filter op en de carb zal ik even checkenWelke uitlaat zit er dan op? Sommige korten bv bij een speedy uitlaat de demper in.
Je hebt hem 2e hand gekocht dus kan er een grotere sproeier in de carb zitten om de valse lucht te compenseren.
En zit er een ander luchtfilter op, of zijn er gaten in geboord.
Ik heb 1515 carb van dellorto met sproeier 68Als je een snor carb hebt zou sproeier 50 met Inc logo aardig moeten kloppen, of een imitatie sproeier 54 als je geen valse lucht meer hebt.
Dus met een veel te grote sproeier verzuipt hij nu.
Ik denk gewoon een 50cc want dat staat op mijn kenteken bewijs en de gene waarvan ik hem kocht heeft er niks over gezegdEen nieuwe dell 15/15 wordt geleverd met sproeier 68, voor een 50cc is dat te groot, voor een 65cc cilinder klopt 68 wel aardig goed.
Dus welke cilinder zit erop?
ja ik weet het zeker ik heb een 50cc en een standaard uitlaat nu met hd kop dus wat zou dan ongeveer de juiste sproeier maat moeten zijn?Een nieuwe dell 15/15 wordt geleverd met sproeier 68, voor een 50cc is dat te groot, voor een 65cc cilinder klopt 68 wel aardig goed.
Dus welke cilinder zit erop?
Ja alleen dat heb ik nu ook opgelost dus hij trekt geen valse lucht meer dus wat word het dan?Lastig te zeggen als hij nog valse lucht heeft bij het membraan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten