Berichtdoor TheStealthSpy » 15 jan 2012 00:45
Ik zou gaan voor een echte carburateur deze doen het altijd beter dan een replica.
Waarom zou je in hemelsnaam een 21 carb op een 19mm spruit doen? Dat slaat nergens op. Als je de moeite neemt om een 21mm carb te kopen laat dan ook gewoon een custum spruitstukje maken.
21 mm carb op een 65cc is overkill. Tenzij je de 65cc goed tuned natuurlijk. Op een 65cc is een 16/16 of een 17,5 goed genoeg.
Tomos Standard Snor (2010):
Std 50cc met Bromzuiger.
DMP HD-kop.
Org. membraan.
Dellorto 14/12 @ 56.
14mm schuin spruitstuk (uitgeb).
Std luchtfilter (ontgr).
Std snel uitlaat.
Pick-up ontsteking.
26/26.
Snelheid: 51 KM/H (GPS)
RIP Jan de Lasser