omdat het vastlopen van een polini cilinder vaak aan de gebruiker ligt en montagehaha de zelfde als mij.
maar waarom ga je tegen mij zeggen dat ie snel vast gaat lopen en koop je er zelf wel een?
exact,omdat het vastlopen van een polini cilinder vaak aan de gebruiker ligt en montagehaha de zelfde als mij.
maar waarom ga je tegen mij zeggen dat ie snel vast gaat lopen en koop je er zelf wel een?
Vastzetten van spruitstuk wist ik zelf ook al inderdaad, alleen bij mij is het niet zoals op dat ene filmpje. als ik mijn bouten gewoon strak aandraai(ze zijn nu zelfs nog iets te lang) dan gaat de zuiger er gewoon normaal doorheen op dezelfde manier als dat ik de bouten er niet in heb zitten..pas op met het vastzetten van je spruitstuk, zet ze handvast, met loctite.
Probleem bij polini's is vaak dat ze warm/vastlopen bij de inlaatpoort, dit komt nadat je je spruitstuk vast hebt gezet, de cilinder wat vervormd.
Ziggy, kun je niet een DR kitje pasmaken? en dan een 21mm pwk erop oid.
Er was 2 jaar geleden iemand met een polini in de automatenklasse en die reed steeds rond de 10 seconden met een kutkoppeling, Jij hebt nog het voordeel dat je 2 versnellingen hebt én waarschijnlijk een betere koppeling.. je kunt dus best in de 9 seconden rijden, als je dat lukt vind ik je een held.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten