in de FAQ staat een half uurtje laten wekenoke maar ik zei al dat ik die niet echt volgde en gewoon alleen liet weken want in de faq stond ook allemaal over jif en tandenborstels en ik wou alleen laten weken, en ja wat is niet te lang?

in de FAQ staat een half uurtje laten wekenoke maar ik zei al dat ik die niet echt volgde en gewoon alleen liet weken want in de faq stond ook allemaal over jif en tandenborstels en ik wou alleen laten weken, en ja wat is niet te lang?
Haha, verkeerd gelezen. Tijd voor een nieuwe,wtf? wd40 in de caburateur spuiten? maar heb je het topic wel goed doorgelezen koeieneus , ik heb me cab een nacht erin laten liggen en hij is helemaal gaar , hij ruikt naar klei en als ik erover heen wrijf blijft er grijs aan me vinger zitten, dus als ik hem in de wd40 leg is die weer goed? lijkt me vrij gevaarlijk, stel ik instaleer hem en er komt allemaal van dat prut in me cilinderga ik niet proberen denk.
Waarom heb je je rdik gemaakt?je hebt het juist NIET goed gelezen
Er staat duidelijk 30 min.
Koop gewoon een nieuwe carb dan weet je zeker dat er geen rommel in je cilinder komt :p
Ik gok zo omdat het carburateur is en niet caburateurWaarom heb je je rdik gemaakt?je hebt het juist NIET goed gelezen
Er staat duidelijk 30 min.
Koop gewoon een nieuwe carb dan weet je zeker dat er geen rommel in je cilinder komt :p
De kliko's kunnen worden opgehaald en het topic kan dicht ja.dit topic kan volgens mij, net als jullie kliko's: dicht?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten