Pagina 2 van 2
Geplaatst: 14 okt 2006 19:47
door adrian
spinner thnx ik heb veel aan jou :p echt waar

Geplaatst: 14 okt 2006 19:50
door adrian
nu ik 2x kijk zie ik helemaal geen tandwielen voor youngst'r
Re: Snelle setup met weinig slijtage
Geplaatst: 17 mar 2009 21:04
door doopie2you
Hey ff een vraagje, ik heb ook een youngst'r (brom) en mijn setup is
std cillinder
carb 15mm
twv 26-20
Proma gp
hier mee haal ik ongeveer 60-65 km/h ligt aan de omstandigheden.
Maar ik lees stukje terug over powerfilter.... maar de lucht filter zit aangesloten bij de youngst'r op een rubber dingetje
die in het frame gaat en zo lucht uit de frame haalt... dus als je power filter op zou zetten zou die toch geen lucht krijgen? of heb ik dit fout? verder wil ik ook nog vragen of ik nog iets que snelheid of trek kracht win als ik een Bobotech 50cc cillinder er onder zet. want ik wil graag iets sneller en snel optrekken.
mvg doopie
Re: Snelle setup met weinig slijtage
Geplaatst: 19 mar 2009 11:59
door brndst
Hey ff een vraagje, ik heb ook een youngst'r (brom) en mijn setup is
std cillinder
carb 15mm
twv 26-20
Proma gp
hier mee haal ik ongeveer 60-65 km/h ligt aan de omstandigheden.
Maar ik lees stukje terug over powerfilter.... maar de lucht filter zit aangesloten bij de youngst'r op een rubber dingetje
die in het frame gaat en zo lucht uit de frame haalt... dus als je power filter op zou zetten zou die toch geen lucht krijgen? of heb ik dit fout? verder wil ik ook nog vragen of ik nog iets que snelheid of trek kracht win als ik een Bobotech 50cc cillinder er onder zet. want ik wil graag iets sneller en snel optrekken.
mvg doopie
Maak je eigen topic anders even aan

Re: Snelle setup met weinig slijtage
Geplaatst: 15 mei 2009 15:16
door Mikf
Waarom geen 70cc icm een laagtoerige uitlaat?
-edt- Nevermind, zie nu pas de datum van het topic

Re: Snelle setup met weinig slijtage
Geplaatst: 15 mei 2009 16:45
door martijnn
Maar als je weinig slijtage wil kan je beter je koppelings veren niet inkorten.