Pagina 2 van 2
Geplaatst: 01 nov 2006 15:59
door a35-limited
maar dan heb je wel veel geluk dat je zo'n cilinder hebt kunnen kopen zeker als hij al 10 jaar niet meer gemaakt word??
Geplaatst: 02 nov 2006 11:28
door PraatPaal
maar dan heb je wel veel geluk dat je zo'n cilinder hebt kunnen kopen zeker als hij al 10 jaar niet meer gemaakt word??
kansje gegrepen, af laten werken, en gaan met die banaan...
zo heel duur was de cil nieteens, maar zeldzaam issie idd wel na die 10 jaar
Geplaatst: 03 nov 2006 20:11
door lars
jah ik dacht op het begin een 6p mara ju zeide een 8p
maar ik zag een 6p omdat de conus veel leek op een 6p
Geplaatst: 03 nov 2006 20:28
door Vuile Beunkoe
8p = 6p
alleen andere flens.
Je argumentatie is ook fout, Conus is onderdeel vd expansieuitlaat, een uitlaat bestaat uit meerdere conussen.

Geplaatst: 07 nov 2006 08:40
door PraatPaal
conus ofwel expantievat...
en inderdaat:
4p = zonder belly (middenstuk vd uitlaat)
6p = met belly en rechte flens
8p = met belly en schuine flens (voor magnumXcilinders)
en ik heb een 8p verlast voor prestaties, er is 12pk gescoord met dit pijpje, de bocht en voorste deel van de uitlaat is verandert