ja je moet er wat voor over hebben, en dan komt de blanke lak nog van 80 euro voor een halve liter incl verharder en dan de primer 38 euro, maar ik heb gelukkig geen liter lak nodig ,dus voor een halve liter betaal ik dan 70 euro, dus voor 200 euro ben ik wel klaar in totaal, als ik het laat spuiten komt er 400 euro bij,Wat een geld
Maar twintig keer beter dan motip..
hoeveel druk kan dat ding leveren? voor spuiten moet je iets van 2 bar hebbenik ga met elektrische spuit proberen, dus een spuit die door middel van een pompje spuit en instelbaar is,
is een goeie vraag,weet niet precies hoeveel druk erop staat maar hij is van me vader en die heeft er al een auto mee gespoten,volgens hem gaat dat goed,hoeveel druk kan dat ding leveren? voor spuiten moet je iets van 2 bar hebbenik ga met elektrische spuit proberen, dus een spuit die door middel van een pompje spuit en instelbaar is,
nee dan ben ik wel een hoop meer geld kwijt en moet hem dan ook nog helemaal afschuren,al die kappen zie ik eigenlijk niet zitten. ik denlk dat ik de runner zo hou,hij staat op zich niet onaardig ik de lak, en misschien gooi ik er gewoon nog eens een complete kappenset op uit een aanbieding ofzo ,heb er eens één zien staan voor 250 euro alle kappen,kan je niet mooi voor spuiten..En de runner dan, kun je die niet gelijk meespuiten?
Terug naar “Andere voertuigen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten