Ik heb wel gesearched, Om eerlijk te zijn niet lang genoeg. Had wel 1 bericht van u zien staan waarin u er een steekje over liet vallen.Oud type bobine is niet te gebruiken bij electronische ontsteking. Daarvoor moet je een zwart cdi kastje hebben. Andersom werkt het ook niet (cdi+contactpunten). Had je overigens ook kunnen searchen. Ik heb dat al vaker gemeld op het forum.
Ja dat komt goed want het wordt gedaan door DDL Tuningheey,
even op terugkomen, airsal is de beste??
hij is naar mijn mening niet beter als een dmp cilindertje zijn allebei slecht afgewerkt.
en parmakit is duidelijk beter kwaliteit cilinder en met juiste afstelling zeer zeker sneller.
en wat er gebeurt als je je carters aanpast op een airsal 63cctje dan gaat hij harder optrekken en harder lopen.
mits je natuurlijk alles goed doet.
Volgens mij kun je niet zomaar tubeless monteren op niet tubeless velgen?ik vraag het nog maar eens haha, zijn er nog ergens tubeless banden te koop voor tomos wielen?
Sorry meneer sprintkoning (of hoe je jezelf ook voelt)
Maar met deze setup haal je niet harder.
sprint koning ben ik zkr nie en voel me ook niet zo.
Alleen stoor me een beetje aan mensen die denken het te weten
ja dat vind ik dus ook zo raar dan moet krijg je toch gezeik meeik heb die ophangingen wel eens op webshops gezien ja. moet je ff bij de fag kijken daar heb je lijstje met goede webshops. je betaald dan wel verzendkosten , en idd nu je het zegt wtf dat snap ik ook even niet dan zou die inderdaad mee moeten bewegenmaar dat kan niet..
ja maar als je op je tomos gaat zitten wel dan zakt je tomos dus ook dat punt aan je frameluister, die ophanging zit boven bij je vering (aan je hoofd frame) dus niet aan je achterbrug, dus beweegt niet mee!
maar wat je ook kan doen is het maken tussen je zijkap en dat schroefpunt.
gwn met strip alluminium,
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 16 gasten