Pagina 3 van 183
Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 18 sep 2008 17:20
door Lukos
Misschien een domme vraag maja.. bestaat er een 60cc cilinder van Airsal voor Tomos natuurlijk

?
Of bestaan er alleen maar 50cc 65cc en 70cc van Airsal voor Tomos?
Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 18 sep 2008 17:29
door sjaakvanvoorschoten
wanneer je euro 95 in je tank gooit, en je wilt dan nog 2takt olie erin doen.
hoe doe je dat? ik bedoel, gooi je de 2takt olie gewoon in je tank nadat er benzine in zit?
Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 18 sep 2008 17:33
door Lukos
Volgens mij zit je in het verkeerde topic

Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 18 sep 2008 17:38
door sjaakvanvoorschoten
dit is tog kleine vragen topic?
en volges mij heb je geen 60cc of 70cc voor tomos. voor de rest wel
Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 18 sep 2008 17:47
door sjaakvanvoorschoten
oke hij zit nu anders om dus moet ff veranderen want nu wil ie ook niet starten kan dat daaraan liggen?
ja
Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 18 sep 2008 17:50
door Lukos
volges mij heb je geen 60cc of 70cc voor tomos. voor de rest wel
Bestaat er geen 70cc van Airsal? of wat bedoel je nu?

Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 18 sep 2008 18:11
door vdWal
70 airsels zijn 65cc

44mm..
als het goed is kan je die olie idd na het tanke er bij goeie beetje schudde en gaan

Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 18 sep 2008 18:14
door Lukos
70 airsels zijn 65cc

44mm..
Kheb laatst een "60cc" (volgens die winkel) bestelt met een boring van 44m, dus het is eigenlijk gewoon een 65cc, of klets ik nu uit mn nek

Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 18 sep 2008 18:28
door Erik
nee je hebt wel gelijk
70cc airsal is volgens mij een 60cc hoor, ik dacht geen 65cc
Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 18 sep 2008 21:43
door Renault
Om precies te zijn is het zelfs 63.90 cc, dus hebben jullie het allemaal lekker fout hihihihihi
Nee maar even serieus, je hebt of 50cc (38mm; standaard, 'standaard snel') of 65 cc (44mm; dmp, airsel, eurokit) of 70cc (45mm; parmakit)

.
Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 18 sep 2008 21:57
door Lukos
Om precies te zijn is het zelfs 63.90 cc, dus hebben jullie het allemaal lekker fout hihihihihi
Nee maar even serieus, je hebt of 50cc (38mm; standaard, 'standaard snel') of 65 cc (44mm; dmp, airsel, eurokit) of 70cc (45mm; parmakit)

.
Aha, dankjewel , dat maakt een hoop duidelijk

Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 20 sep 2008 11:35
door adje
Heeft een powerfilter met een 14/9 wel zin? Ook al is het maar dat ie iets sneller optrekt of harder gaat?
Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 20 sep 2008 11:39
door Thomazzi
Heeft geen enkel nut, je zal toch een 14/12 of een 15/15 moeten aanschaffen.
Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 20 sep 2008 11:44
door tomos
ik heb nu mun 70cc er weer af gehaald want mijn 50 cc reed harder maar nu wil ie met mijn 50c niet meer starten
hoe kan dat
Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 20 sep 2008 11:44
door adje
ok
Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 20 sep 2008 15:12
door Lukos
Vonkt je bougie?
Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 20 sep 2008 16:00
door Lukos
Zonet mn 65cc Airsal binnen gekregen.
Alleen is het normaal dat er maar 1 membraam pakking bij zit, zo ja, welke kant moet die pakking, cilinder kant op spruitstuk kant?
Bedankt alvast.
Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 20 sep 2008 16:46
door lolo
ik weet niet of het normaal is maar ik doe altijd 2 pakkingen. Dan is het zeker weten luchtdicht. Wel even opletten dat de klepjes dan nog goed open kunnen.
Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 20 sep 2008 16:56
door Lukos
Oops sorry, niet goed gekeken, er zaten er twee op elkaar geplakt.

Re: Algemeen: Kleine vragen topic -2-
Geplaatst: 20 sep 2008 18:42
door Lukos
Nog een vraagje, ik ben een oude type Tomos(met ijzere kapjes) aan het opknappen, alleen nou heb ik een schuin spruitstuk op mn 65cc Airsal gedaan alleen dat komt niet goed uit met de ophanging van de ijzeren kapjes, want ik kan mijn carberateur er niet op doen(of zonder luchtfilter). Iemand hier een goede oplossing voor?
Wil graag mn ophang punten van mijn ijzere kapjes behouden.
Bedankt
