Dat zou het wel eens kunnen zijn, het membraan. Toen we de vloeibare pakking hadden aangebracht was het membraan overigens nog wel goed maar het zou zomaar eens kunnen zijn dat we het verkeerdom gemonteerd hebben (of kan dit niet?). Als die verkeerd om zit, kan die daar ook zo slecht van gaan lopen? Verder, kan het spruitstuk eraf worden gehaald zonder de cilinder eraf te halen? De tomos heb ik namelijk niet bij huis dus ik kan moeilijk 'ff' kijken. In mn vorige post stond al dat ik een NGK B6HS gebruikte, haha. Ik ga dus eerst ff naar het membraan kijken, is dat niet kapot dan gooien we de spoelruimte vol met mengsmering, als dat wegloopt via de versnellingsbak weet ik dat er een gat inzit.
Edit: omdat ik het toch even uit de weg wil hebben. Het kan niet aan de ontsteking liggen toch? Aangezien hij wel stationair blijft lopen en blauw vonkt. Heb btw dit blok gezien op mp:
http://link.marktplaats.nl/m952297428. Eigenaar zegt dat die goed start en 40+ loopt. Elektrische start werkt ook. Hij mag €80 kosten en t is een uurtje rijden ongeveer. Het blok heeft een maand niet gelopen. De cdi kan ik overzetten toch? Want het is ook een pickup ontsteking. Wat zeggen jullie, doen? Kan mn oude blok nog altijd voor onderdelen gebruiken...