Pagina 4 van 6
Geplaatst: 07 jun 2007 07:33
door tm-tuning
@ TOM, heej is moielijk te zeggen zo.
ik weet niet of je in de buurt van tilburg woont.
anders zou ik zeggen kom een keer langs
@PRUTSER, heej ik doe dit met een airsal omdat ik hem goedkoop heb kunnen bemachtigen.
en het tunen kost me niks dus maakt me niet veel uit.
binnekort gaan we me blokje ff onder een frame van me vriend zetten daarbij maak ik ook wel een filmpje
Geplaatst: 07 jun 2007 11:10
door mike007
ziet er goed uit man

Geplaatst: 07 jun 2007 15:29
door TomBergman
@ TOM, heej is moielijk te zeggen zo.
ik weet niet of je in de buurt van tilburg woont.
anders zou ik zeggen kom een keer langs
@PRUTSER, heej ik doe dit met een airsal omdat ik hem goedkoop heb kunnen bemachtigen.
en het tunen kost me niks dus maakt me niet veel uit.
binnekort gaan we me blokje ff onder een frame van me vriend zetten daarbij maak ik ook wel een filmpje
nah, ik ga wle en keertje langs de bromboer die gast wou me ook nog wel helpen zei hij
Geplaatst: 07 jun 2007 18:42
door Paul123
@ tom. Gooi er een dubbele voetpakking tussen. Kijk je of het beter loopt
airsals mag trouwens vaak zelf een voetpakking of 3 in.
Geplaatst: 07 jun 2007 19:12
door TomBergman
@ tom. Gooi er een dubbele voetpakking tussen. Kijk je of het beter loopt
airsals mag trouwens vaak zelf een voetpakking of 3 in.
't is een dmp'tje.
oh wacht

ik heb nog koppakking er tussen, maar is afgeflakte kop

Geplaatst: 07 jun 2007 19:14
door tm-tuning
heej mensen
ik heb ook nog een 1-speed blokie uit elkaar liggen
die neem ikmorgen mee naar me werk want we willen er een scooter cilinder op bouwen

Geplaatst: 08 jun 2007 13:27
door prutser
ik wacht in spanning af he;)...ik woon in dongen, werk op loven dus kom zeker wel een keertje cheke als het klaar is voor de weg..!
succes verder!
Geplaatst: 08 jun 2007 18:39
door Paul123
Wat voor cilinder? En een 3 speoeler?
dus carter oplassen en 3de spoeler bouwen? Ga ik binnenkort ook aan beginnen

Geplaatst: 08 jun 2007 19:35
door tm-tuning
heej we gaan er een luchtgekoelde MHR TEAM cilinder op maken van minarelli.
dus dat gaat hard hard blazen

Geplaatst: 08 jun 2007 19:38
door Paul123
Denk het eerlijk gezegd niet
Mhr is te hoogtoerig, je redt zn powerband mischien, maar geen hoge toeren.
En het is 1speed

Geplaatst: 08 jun 2007 20:44
door Vuile Beunkoe
ja een andere vertanding erin is ook zon wereldwerk he

Geplaatst: 09 jun 2007 23:17
door tm-tuning
hij komt ook in een 1 -speed blokie
en de 14.000 toeren ga ik natuurlijk niet halen maar dat wil niet zeggen dat hij niet blaast.
binnekort ff fotos van de cilinder enz.
batterijen van cam. zijn leeg

Geplaatst: 10 jun 2007 11:38
door tm-tuning
heej mensen ik ben die metrakit sp ook aan het anpassen zodat hij strax op die TEAM past.
ik heb de bochten in stukken gezaagd en heel die dunne bocht (van tomos) gaat er tussen uit. want die is veelste dun
ik begin met een flens van 27mm.
dus het gaat de goede kant op.
binnekort ook ff naar de lasser voor de spoelers

Geplaatst: 10 jun 2007 18:34
door Vuile Beunkoe
@ tom. Gooi er een dubbele voetpakking tussen. Kijk je of het beter loopt
airsals mag trouwens vaak zelf een voetpakking of 3 in.
onzin ?
iig, tom,
je moet gewoon snappen hoe het 2taktinlaatsysteem werkt. Je hebt zuiger gestuurd, en membraan gestuurd. A
Als jou zuiger het carter afsluit vd inlaat, dan heb je een zuigergestuurde. Een membraangestuurde inlaat staat 360 graden in verbinding met je carter, dus altijd een gat in je zuiger / geen zuiger voor de inlaat. Dan heb je ook nog powerporting, maar dat is onzin om jou uit te leggen

Geplaatst: 10 jun 2007 20:29
door TomBergman
@ tom. Gooi er een dubbele voetpakking tussen. Kijk je of het beter loopt
airsals mag trouwens vaak zelf een voetpakking of 3 in.
onzin ?
iig, tom,
je moet gewoon snappen hoe het 2taktinlaatsysteem werkt. Je hebt zuiger gestuurd, en membraan gestuurd. A
Als jou zuiger het carter afsluit vd inlaat, dan heb je een zuigergestuurde. Een membraangestuurde inlaat staat 360 graden in verbinding met je carter, dus altijd een gat in je zuiger / geen zuiger voor de inlaat. Dan heb je ook nog powerporting, maar dat is onzin om jou uit te leggen

dus, NIEUWE ZUIGER !!
Geplaatst: 11 jun 2007 17:20
door Paul123
@ hellracer. ik reageer alleen maar op de afbeelding van tom waarop te zien is dat op het odp de inlaat niet helemaal open staat. Hierdoor zou je dus niet van je 360 graden optimaal gebruik kunnen maken.
En ja het verschil tussen zuiger en membraangestuurd snap ik wel

Geplaatst: 11 jun 2007 21:39
door Vuile Beunkoe
@ hellracer. ik reageer alleen maar op de afbeelding van tom waarop te zien is dat op het odp de inlaat niet helemaal open staat. Hierdoor zou je dus niet van je 360 graden optimaal gebruik kunnen maken.
En ja het verschil tussen zuiger en membraangestuurd snap ik wel

had het dan ook tegen tom.
Gaten in zuiger kan je dit probleem oplossen,
Geplaatst: 11 jun 2007 22:56
door tm-tuning
oke, goed nu weer over mijn projectje
ik ben nu bezig met me carters om de team cilinder passend te maken en alvast een gat frazen voor het pia membraan wat erop komt.
binnekort ff foto's want betterijen van cam zijn leeg meot ff nieruwe halen
mzlsss
Geplaatst: 12 jun 2007 17:30
door Paul123
Waarom een pia? en geen mina?
Kleppen van een pia openen toch anders dan mina? Had ik ergens is gelezen dacht ik.
Als je iig nog anders een mina membraan en spruit nodig hebt? moet je me ff pb'en

Geplaatst: 16 jun 2007 21:23
door tm-tuning
heej ik doe simpelweg piaggiop spruistuk omdat ik die makkelijk kwijt kan. en een pia membraan omdat ik die nog heb liggen met malossi kleppen.
