'70'ccm DMP haperen dan doortrekken
Geplaatst: 11 mei 2009 21:22
ik heb een kapotte 65 ccm DMP cilinder op mijn tomosje gezet.(krassen en iets afgebroken maar hij doet het na wat veilen en schuren)
Met deze set-up:
15/15 dellorto (sproeier 70)
Spruitstuk ontgrenst
mallosi v1 membraam
65 ccm DMP
Afgevlakte kop
Juiste hittegraad bougie
Bullit uitlaat
VTW 26
ATW 28
Eerst had ik een sproeier 64, hij deed het erg goed alleen de bougie was te wit dus 70 erin gezet. Rijd nu zo goed als het zelfde alleen nu is de bougie goed gekleurd.
Ik reed naar school en toen naaide mijn ketting(die zijn beste tijd had gehad) eraf. Geen schade godzijdank. Nieuwe ketting erop gelegd.
Als ik nu rijd en ik geef vol gas rijd hij tot ongeveer 40 km/u helemaal goed en daarna gaat hij haperen om vervolgens nog veel harder door te trekken. Met haperen bedoel ik meer toeren, minder toeren, meer toeren, minder toeren. Alleen dan heel snel en duurt het ongeveer 2 seconden.
Of dit nou ligt aan de sproeier of de ketting weet ik niet maar de ketting heeft geen beschadigingen met zich meegebracht, dus dat lijkt mij sterk.
Met deze set-up:
15/15 dellorto (sproeier 70)
Spruitstuk ontgrenst
mallosi v1 membraam
65 ccm DMP
Afgevlakte kop
Juiste hittegraad bougie
Bullit uitlaat
VTW 26
ATW 28
Eerst had ik een sproeier 64, hij deed het erg goed alleen de bougie was te wit dus 70 erin gezet. Rijd nu zo goed als het zelfde alleen nu is de bougie goed gekleurd.
Ik reed naar school en toen naaide mijn ketting(die zijn beste tijd had gehad) eraf. Geen schade godzijdank. Nieuwe ketting erop gelegd.
Als ik nu rijd en ik geef vol gas rijd hij tot ongeveer 40 km/u helemaal goed en daarna gaat hij haperen om vervolgens nog veel harder door te trekken. Met haperen bedoel ik meer toeren, minder toeren, meer toeren, minder toeren. Alleen dan heel snel en duurt het ongeveer 2 seconden.
Of dit nou ligt aan de sproeier of de ketting weet ik niet maar de ketting heeft geen beschadigingen met zich meegebracht, dus dat lijkt mij sterk.