begin eerst maar eens met spruitstuk ontgrensen,
ik denk dat je met deze tandwiel gewoon kracht tekort komt.
Dat verklaart ook het laat schakelen.
Ik heb zelf de laatste weken ook beetje bij beetje aan 2 standaard snorretjes gesleuteld ,
en heb stap voor stap de verschillen meegemaakt.
Mede door alle topics te lezen heb ik keuzes gemaakt en nieuwe dingen uitgeprobeerd.
Ik had er eerst een blok onder die aan revisie toe was , meer herrie dan prestatie en je verwacht dat die het elk moment kan begeven.Leuk net blokje opgekocht die er nog onder hing waardoor ik er eerst een proefrit mee kon maken, en die er ter plekke onderuit gehaald werd voor me.
Ik rij nu met een opgeboorde 14/9 onbegrenst spruitstuk die bij de snelle membraam uitgedremeld is,
54 sproeier die ik nog ga vervangen met een grotere om te kijken wat die ermee doet.
ik ben van 31 naar 33 gegaan en toen naar 28 ,met 33 trekken als een beest en met 28 hoge top maar moest je een aanloop nemen om van je plek te komen .
Bromkop geregeld en eropgezet , en trekt nu helemaal lekker en lekker op zijn top 45+.
Nadeel is dat het blok niet meer stil is , maar door de hogere compressie echt is gaan stampen.
Ik rij overigens met een standaard uitlaat met een snelle bocht.
Standaard looks dus
Op zijn top moet ik gas terug nemen omdat hij dan ergens tekort komt ,ik vermoed sproeier dus vd week ff bougiekleur bekijken en ff evt met div sproeiers uittesten.
Ik hoef geen 70 te gaan , maar wel lekker optrekken en 45+ is opzich hard zat , maar met gas voluit wil ik gewoon dat hij dan ook netjes loopt..