Heeft iemand tips/suggesties om dit te maken?
Wat kan er allemaal kapot aan zijn?
Thanks

Hij heeft ooit wel gewerkt, maar ik heb er nu een ander blok onder gedaan (de kabels zijn dus los geweest).werkte deze eerst wel? of nooit?
als hij naar jouw weten nooit heeft gewerkt kan hij gewoon verkeerd aangesloten zijn (even je kabelboom nakijken a.d.h.v electrisch schema)
of kabelbreuk, gewoon kapot/gaar/geknikt kabeltje
Aha, bedankt voor de tip.heb je aan de kabelboom gezeten of hem los gehad zoja
dan is er ws.een aarde probleem
loop de zwarte kabels in je kabelboom eens na ,dan heb je het misschien gevonden
dit probleem had ik zelf ook en ik heb het dmv de zwarte kabels gevonden
Als dat het geval zou zijn dan doet de onsteking het toch niet?jij hebt de zwarte draad zeker met de zwarte draad verbonden
je moet de zwarte met de rooie verbinden
Serieus? Ik dacht dat het allemaal goed zat, omdat me onsteking het nu gewoon doet.Waar je duim op zit moet los en die van de bobine ook. De rode draad komt op een van de stekkers waar je je duim op hebt, de zwarte uit het blok op de andere die overblijft.
Hey Shadowranger!Serieus? Ik dacht dat het allemaal goed zat, omdat me onsteking het nu gewoon doet.Waar je duim op zit moet los en die van de bobine ook. De rode draad komt op een van de stekkers waar je je duim op hebt, de zwarte uit het blok op de andere die overblijft.
Ik ga er morgen meteen naar kijken, zal het laten weten als het knopje het dan doet!
Bedankt voor je reactie in ieder geval!
Indd
Hij zit nu direct op je bobine
maar hij moet eerst nog naar je schakelaar
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten