Alleen vreemd dat een tomos niet in een tomos fabriek gemaakt word????
beetje slecht
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Dat ga ik niet meer meemaken, dat weet ik wel.er komt nog eens een tijd dat alle brandstofmotoren verboden gaan worden,dat is dit nu het begin ervan,
DE elite word wel degelijk in thailand gemaaktAlleen vreemd dat een tomos niet in een tomos fabriek gemaakt word????
beetje slecht
Ik had jou toch wel iets intelligenter ingeschat.
Ben je nou ook teleurgesteld dat de banden en tandwielen en bougies etc ook niet in de Tomosfabriek gemaakt worden ?
Zo gaat het immers ook bij auto's
Het ontwerp is afkomstig van Tomos ... PUNT.
Echter van de prestaties zou ik niet teveel verwachten ,
uitgaande van de (naar mijn mening ) tegenvallende prestaties van de E-scooter.
Ongeveer 40 km op één lading en ongeveer 80 km
met het plaatsen van een extra accu.
( de accu is hier wat groter dan we gewend zijn, denk aan het formaat van een autoaccu )
\
DE elite word wel degelijk in thailand gemaakt
oplaadtijd is 2 uur
wat denk je? (what do you think?)Ik vind sowieso dat Tomos de laatste tijd(wel opvallend, sinds Henk de Buiter er is uitgeknikkerd) dikke bende verkoopt. Zoals, E-Lite scooter en die bamiscooter(ingekochte chineze meuk met tomos logo). Vind dit elektrische ding ook niks, maar het lijkt al wel weer meer op een Tomos brommer. Heeft wel wat weg van de Colibri, die ze in de jaren 80 hebben bedacht. Dit ding hebben ze volgensmij wel zelf ontwikkeld.
Beter hadden ze gewoon een Standard als basis genomen en daar een elektromotor+accu onder gemonteerd. Lage ontwikkelingkosten en goedkoop te produceren, maar ik zal wel dom zijn
Terug naar “Nieuws & Mededelingen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten