Pagina 1 van 1

Bougie Vraagz0r

Geplaatst: 06 dec 2007 18:29
door TTpowah
't zit me toch niet lekker, heb even de search gebruikt voor welke bougie ik moet nemen. Want ik heb namelijk het volgende.

Mijn brommer houd in op zn top, En duurd eventjes sochtends als ik em aankick.

Ik krijg hem gewoon niet afgesteld met bougie BH7S NGK, de bougie BLIJFT zwart wat ik ook doe. Ik heb nog een L86 champion ofzo? Of ligt het wel aan mn bougie. Ik hoor op mn top dat lijpe trrrrr geluidje dat ie meer wil maar niet kan.

Setup:
Bromkop, 50cc Gietijzer, Snorzuiger (komt bromzuiger aan)
14/9 - sproeier 50,52,54 geprobeerd.
Bij alle sproeiers hiervan geprobeerd Met EN zonder luchtfilter begrenzer!
ATW 26 + Bromuitlaat

Iemand idee'en, Hij reid niet echt stoternd weg, alleen met mn top houd ie in!

Re: Bougie Vraagz0r

Geplaatst: 06 dec 2007 18:38
door TomosTuningWassenaar
met deze setup zou je hittegraad 6 moeten nemen. alleen heb ik dezelvde setup met snor uitlaat en sproeier 54 en ik heb hittegraad 8 dus het verschilt wel per tomos. alleen weet ik geen oplossing voor dat gebeuren op zijn top.

gr

Re: Bougie Vraagz0r

Geplaatst: 06 dec 2007 21:18
door droogklootnl
ga met je sproeiers kijken, is zwart dus pak je een kleinere sproeier

Re: Bougie Vraagz0r

Geplaatst: 06 dec 2007 21:48
door keesos
koop even een 'frisse' nieuwe bougie, liefst een champion l86c, ga dan maar rijden en kijken hoe die kleurt.

Re: Bougie Vraagz0r

Geplaatst: 06 dec 2007 22:26
door TTpowah
Ok zal ik morgen even doen :)

Ik laat jullie weten hoe die gaat reiden

Re: Bougie Vraagz0r

Geplaatst: 28 dec 2007 08:31
door TTpowah
Bougie gefixt, klote cilinder werd pas na lange tijd warm. 50cc snelle cilinder erop gegooit.
Snel warm, betere performance.

Nieuwe setup:
50 snel + bromkop ( 50cc HD kop besteld )
14/9 ( 15mm gekregen voor kerst, moet er nog op gebeurd vanmiddag )
std snel.
ATW 26 VTW 26.
Bougie BH6S ( ik vroeg om een bijpassende bougie voor 50 snel Volgens mij is dat BH7S maargoed )

Als het aan mij ligt kan dit topic slotje

Re: Bougie Vraagz0r

Geplaatst: 28 dec 2007 11:10
door steeksleutel
Dat tttrrrrrrrr wat je hoorde. Noemt men 4-takten. Waarschijnlijk als je je gas dan iets terug draaide ging je harder. Te ver helpen door kleinere sproeier.