Dankje, ga eens even kijken of ik die nog ergens kan halenbeter ga je eerst proberen of die m7 passen koop je er eers een paar en dan chekckke
werk da nie kan het natuurlijk zijn dat je draad dol is da is wel zeer verrrot;)
maja succes...
Welke spaakvelgen bedoel je? Die van een hee vroeger (de Tomos schakelblokjes), 4L ed)of die van een A3 (eerste automaat Tomos)ik heb nog een vraagje. passen tomos spaakwielen op een tomos quadro? en moet ik dan ieta aanpassen?
Krukaskeerring(en) kunnen idd kapot gaan, maar die zwarte bougie komt iig niet van versnellingsbakolie, omdat deze bak bij Vespa aan het achterwiel zit. Ik zou het zoeken in de ontsteking. Ik weet niet of dit met punten is of elektronisch.hallo,
mijn buurjonge heeft een citta 70cc .
ik ging hem vanmorgen helpen met zijn knalpijpp erop te leggen omdat die los zat.
toen hadden wij hem erop en proberde wij hem te starten eerst lukte dat niet maar daarna wel.
aleen als hij gas gaf dan ging hij heel langzaam vooruit (hij is ook niet de snelste ik ben sneller met mijn tomos<O~ maar hij ging ook niet harder dan 10 km/u en als hij stopte viel ie meteen uit
ik had de bougie eruit gehaald omte kijken hoe die was en die was droog zwart(kan de krukaskeering kapot zijn)
en ik had hem toen schoon gemaakt en toen weer gestart maar het holp niets
wat is het probleem?
Cor Hamstra denk ik wel, Elle westra weet ik niet zeker en Luytink is een tijfelgevalletje.Weet iemand toevallig ook of cor hamstra, luytink, of elle westra ook krukas keeringen verkoopt IN DE WINKEL ??
http://www.detechnoshop.nlWeet iemand toevallig ook of cor hamstra, luytink, of elle westra ook krukas keeringen verkoopt IN DE WINKEL ??
Met griptang proberen eruit te draaien.de moertje waaarme je de uitlaat aan de cilinder vastmaakt is dolgedraait.
wat kan ik het best doen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten