Hehe nou weetje, ik heb het echt gewon beun gedaan, met een soort dremelachtig heel grof opzetstukje voor de boormachine, dan met de boormachine inderdaad dat muurtje weg gehaald en met een (erg bot!) veiltje een beetje afgewerkt. Afwerking zit inderdaad weinig tijd in! Uitlaatpoort en spoelpoorten heb ik niet bewerkt, want ik heb jammergenoeg geen dremeltje. Voor alsnog maakt het me niet veel uit, dit was meer om effe uit te proberen en omdat ik verder niks te doen had, deze cilinder wordt, zoals ik al eerder zei, toch verkocht.Hoe heb je dat gedaan? Met een boormachine ofzo??
Afwerking mag je nog wel wat tijd aan besteden, verder leuk. Maar heb je de uitlaat, en spoelers ook gelijk bewerkt? Anders schier je er niet veel mee op, behalve dat je meer mengsel met meer kracht door je spoelers perst. Maar dat hoeft geen beter effect op je prestaties te hebben, mits je de uitlaatpoort ook breder maakt.
Verder, leuke brommer, heb je geloof ik zelfs is rond leiden station zien rijden bij de molen in de buurt.
Dennis
O dat kan zeker jah! waar ergens in leiden woon jij dan? en rij jij dagelijkt op een brommer? of heb je gewoon alleen die MK sprinter in je schuur staan, als die loopt wil ik wel effe langs komen aangezien je toch in leiden woont en dat ding van jou echt te vet wordt volgensmij:D