Maak dan eens een foto, ben je meteen duidelijk. Waarschijnlijk is dat wel het probleem ja van het overschakelen omdat, zoals het klinkt het vraagteken veertje is.
Andere klinkt alsof je benzine- lucht mengels niet in orde is. Kijk maar even wat de kleur van je bougie is. En als die lichtbruin tot grijs-wit (na een paar kilometer gereden te hebben) is dan moet je even je sproeier omhoog doen, of even je luchtfilter checken of die niet los getrild is.
ik rij zonder luchtfilter wegens dat het gewoon niet past
en ik denk dat het gas probleem heefd te maken met de afstelling alleen ik kan wel scooters en brandstof auto`s 1:10 afstellen alleen bij deze cab 15/15 zie ik alleen de stationair schroef en geen lucht schroef
over me bougie deze is een beetje nat van de bezine maar met de choke doet hij het gewoon
ik heb deze brommer van een vrauw gekocht die d8 dat hij kappot was bleek dat de bougie kappot was
ik zal ff de foto maken en weet iemand miss waar ik het gereedschap kan krijgen om de versnelling er af te krijgen en als ik dat heb gedaan zijn er dan nog dingen die ik dan beter ook kan mee nemen
en zouden julli me adviseren om een ander spuitstuk te halen wegens dat ik nu me carb er niet af krijg zonder van alles los te maken
ben trouwens vandaag al een beetje begonnen met schoon maken cilinder is schoon en heb alle carter olie er uit laten lopen was gits zwart morgen wil ik dan even kijken naar me sproeier miss is die verstopt
foto`s volgen sorry ze zijn niet erg duidelijk

voor de mensen die het niet weten, Ik ben dyslexies graag een beetje begrip daarvoor iedereen heeft zijn gebreken, en ja ik werk met spelling controle