Die homoet uitlaat lijkt me wel wat, alleen jammer dat ze vrij prijzig zijn.
Vandaag de eerste echte sleutel dag aan de tomos. Ben eerst maar eens begonnen om het motortje van het frame te scheiden. Dat was maar een half uurtje werk. En toen lag het motortje daar op de werkbank:
![Afbeelding](http://i109.photobucket.com/albums/n41/spuitgast4rob/tomosreviesieI002.jpg)
FF kijken, zo ziet het er wel aardig uit. Nadat ik hem heb schoongemaakt met remreiniger (iets wat ik heb van mijn werk, daar maken we zo'n beetje alles met remreiniger schoon). Op het eerste gezicht lijkt hij nog in orde.
Maar toen kwamen de eerste problemen:
![Afbeelding](http://i109.photobucket.com/albums/n41/spuitgast4rob/tomosreviesieI010.jpg)
Achter deze kap zit het vliegwiel, en een tandwiel,
![Afbeelding](http://i109.photobucket.com/albums/n41/spuitgast4rob/tomosreviesieI012.jpg)
Maar daar zit wel schade.
![Afbeelding](http://i109.photobucket.com/albums/n41/spuitgast4rob/tomosreviesieI015.jpg)
Er is gewoon een hap uit dat tussenschotje, weet iemand of dat kwaad kan? Het zit nergens tegen aan en er is ook verder niets beschadigd.
Dat was de grootste verrasing van allen, verder niet erg veel er aan gedaan behalve het oude olie uit het carter laten lopen, en dat was gewoon zwart dus tijd voor nieuwe olie.
En zo staat hij er bij in de schuur/werkplaats.
Weet iemand nog waar je op moet letten bij dit soort dingen? een motor revisie aan een ding als dit heb ik nog nooit gedaan, op het werk ben ik bezig met vrachtwagens (monteur) en dat is toch net wat anders dan zo'n klein motorblokje.