Klopt, ik bedoel ik heb toch lusitos en daar kan je het niet op aansluiten, en om nou 2 van die nutteloze draden ergens op te bergenvolgens mij zaten er bij waldo wel aansluitingen op maar die heeft hij eraf geknipt
klopt ook, en daar krijg je toch geen boete voor. Ik heb even de filmpjes geuploadKlopt, ik bedoel ik heb toch lusitos en daar kan je het niet op aansluiten, en om nou 2 van die nutteloze draden ergens op te bergenvolgens mij zaten er bij waldo wel aansluitingen op maar die heeft hij eraf geknipt![]()
Danst het wijzertej een beetje heen en weer tussen getallen? Dan is dat veertje in je teller mechaniek slap of stuk oid. Kan gebeuren en is niks tegen te doen.Trouwens mijn teller doet erg vaag; als ik tegen de 70 aanzit geeft mijn teller 45 aan ofzo heel vaag ook gaat de teller heel erg onrustig van 10 naar 40 met allemaal schokkerige bewegingen, iemand een idee wat het is?
Ik weet de oorzaak al, mijn teller aandrijving was helemaal lek ofzo, overal olie en ijzervijlsel, ik ga iig ff scooterenminibikeshop bellen en vragen of ze een nieuwe sturenja, dat doet ie. ik had al het vemoeden dat de teller zelf stuk was.
DankjeBij mij kwam zon haperende teller door een kapotte tellerkabel, dus kan je ook nog proberen.
Wel mooi blokje hoor
Nee hoor, werken bij de AH verdient wel aardig, iig genoeg om een nieuw hpi'tje voor maar 140 te kopen.pappa zal wel ff besteld hebben
hier ok niet, al werk ik niet verdien ik nog wel wat geld met brommertjes kopen opknappen en verkopen dusjapappa zal wel ff besteld hebben
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten