Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
BEUNHAAS!
BEUNHAAS!
Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
Zeker alleen wil hem nog net iets harder laten lopen en iets harder laten optrekken.net tomosje kerel
en een bullit rijd best lekker he
Maar wat win ik er dan aan? want het is wel ff een rotklusje. (qua tijd)als je de prop uit je spruitstuk haald zal die vast ook wel een stuk harder kunnen rijden.
hij zit er niet voor niks in , daar wordt hij mee geknepen.
sukses met je tomos verder.
Tinus jij bent echt bloedirritant af en toe.
Kijk Tinus, jij weet wat een goede coffeeshop is! De Jukebox kicks aars
Bedankt. Ik ben al van plan om een puch hd kop te kopen alleen bromzuiger weet ik nog niet. Iemand had me verteld dat je puch hd koppen ook bij scooterzaken kan halen. (ik ben eigenlijk te gierig om verzendkosten te betalen) Kan dat? (omgeving Den Bosch)Als je een 14/12 hebt zal je zeker wel verschil merken, zeker een km of 5 á 10 erbij.
Helemaal met een wel al ongrensd luchtfilter.
Ook als je later een Bromzuiger, onsteking op Brom en Bromkop erbij neemt, dan moet je hem echt ontgrenzen.
Met een 14/12 word het ook aangeraden, anders knijp je je carberateur alsnog af, dus kon je net zo goed je 14/9 houden.
Tinus jij bent echt bloedirritant af en toe.
Kijk Tinus, jij weet wat een goede coffeeshop is! De Jukebox kicks aars
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten