start je tomos niet of doet de blijft je tomos aan als je de killswitchknop eraf trekt?Eey ik had vraagje
iets met killswitch...
waar rijdt ie het beste op. je bougie is slechts een kleine indicatie. het hoeft niet per definitie te betekenen dat je sproeier te groot is. als ie slecht loopt:lang onsamenhangend verhaal
valt wel mee. technigas is een optrekuitlaat. heb je hem anders nog wel gewoon goed afgesteld?snelheid vraag
Er is verder niets ernstigs aan de hand.Ik heb mijn gaskabel vervangen maar nu krijg ik het handvat niet meer op het stuur.
Ik heb er niet echt veel verstand van.
Dus wat kan er aan de hand zijn?
was dit tege mij of tegen iemand andersje buitenkabel is te groot. hierdoor geef je al zegmaar volgasgas en kan je niet meer verder.
je moet dus je buitenkabel inkorten. dit doe je door met een kniptang de gewenste lengte af te knippen.
dat is mijn post voor jouje sproeier is een beetje klein denk ik. doe een grotere
nog steeds ? Ik rij nu 45 met tecno cc, 28 atw, bromkop. bromontsteking.nee die was voor daanjeh5![]()
dat is mijn post voor jouje sproeier is een beetje klein denk ik. doe een grotere![]()
en op je andere vraag:
denk iets van 45-50
Nou, afgezien van enkel het begrenzingsbusje uit het spruit te hebben gehaald, rijdt mijn snorfiets toch echt 45 op het radarbord in het dorp met een imitatie sigaar en verder alles standaard.je trekt zeker een stuk harder.
en wijs me iemand aan die enkel een imitatieuitlaat heeft en 45 rijdt. want ik vind dat een broodje aap.
Oke bedankt,je trekt zeker een stuk harder.
en wijs me iemand aan die enkel een imitatieuitlaat heeft en 45 rijdt. want ik vind dat een broodje aap.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Semrush [Bot] en 7 gasten