ja maar kijk ik wil ook autowheelie trekkenik zou lekker twv 26-26 doen anders ga je over toeren maken of misschien wel twv 26-22 omdat je toch al als een idioot trekt en gewoon een 16mm als je 19mm doet trek je wel harder maar kost het je veel benzine ik zou zelf kiezen voor 16mm en twv 26-22
ja maar dat boeit me niet en ik weet dat het mogelijk is ik wil gwn rond de 80 dan en autowheelie trekken niet hele tijd gewoon af en toeautowheelie en 80 gaan is moeiljk hoor gewoon lekekr twv 26-22 autowheely heb je niks aan
wordt je ngo sneller gepakt door politie
ja ik bedoel geen scooters van 45 km hier rijden alleen maar scoters boven de 60 65 vandaar maar ik wil gewoon en autowheelie trekken en ROND de 80 rijden danik heb
brommer
50cc airsal
14/12
26-24
technigas next powerfilter en ik trek scooters eruit en rij ze eruit
ok die heb ik nu dus al maar wil op me andere ook maar geef me eens een setup zoiezo met 65 cc airsal en technigas waarmee ik en rond de 80 rij en autowheelies?ik ga 65 en rij er genoeg hier uti maar ga misschien 65cc halen:D
rij ik dan zoiezo rond de 80?65cc tecnigas next 16mm carb twv 26-28 gaat het denk ook wel lukken+koppelings veren inkorten
hallo,ik denk dat je de 75 ong wel haalt gewoon ff faq lezen en dan kom je er wel uit het is heel simpel gewoon 1-2cm eraf knippen gaik morgen avond doen
waarvoor ga je ze dan inkorten?koppelings veren maakt voor snelheid niet uit maar ik zal zeker foto's maken en een kleine uitleg erbij zetten mar in faq staat het ook zo ga ik het doen maar die veertjes kunnen nooit duur zijn
ok ja maar als ik een 19mm cab heb dan hoef ik mijn veren niet in te korten en waarom zou je later naar ze 2 gaan hoe eerder hoe sneller je op de top zit togomdat ik harder wil optrekken en later in zijn 2 wil gaan en zuigerstop is 5euro dag ik
Koppelingsveren inkorten is ''redelijk'' simpel, maar ik zou er niet zomaar klakkeloos 1 a 2 cm afhalen... ik zou eerst beginnen met bevoorbeeld 5mm van je eerste versnelling en ook zoiets van je 2e versnelling, als dit niet bevalt kan je het altijd nog wat meer van afhalen. Als je er in één keer 2cm van beiden afhaalt gaat de slijtage wel stukken sneller.ik denk dat je de 75 ong wel haalt gewoon ff faq lezen en dan kom je er wel uit het is heel simpel gewoon 1-2cm eraf knippen gaik morgen avond doen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten