Hoezo is hij slecht afgesteld ? Hij trekt op elk toerental lekker door, stottert nergens.Ten eerste is dat ding dan echt ziekelijk slecht afgesteld, dat je maar 60 rijd.
Uhm, kleinere carb?
Eigelijk moet je gwn die 50cc erop gooien.
Beetje rare vraag stel je..
Ik zou geen 70cc kop op een 50cc cilinder zetten, simpelweg omdat je compressie dan minder wordt dus krijg je alsnog minder koppel. Andersom zou het wel kunnen 65cc cilinder met 50 cc kop.Ik heb de standaard 50cc + kop nog als nieuw hier liggen. Met die 70 gaat hij gewoon te hard. Ik weet niet of ik nu poep praat maar kan ik op die 50cc standaard cilinder die 70cc kop monteren ? Of gaat dat helemaal niet.
dit heb ik hier nog liggen, heb ook geen andere uitlaat op het moment
50cc standaard
50cc tomos kop
12mm Dell ‘Orto
en nog iets, heeft iemands anders ook deze technigas terugloper? Brandt de passagier daar niet ze poten aan?
Thomas
zei daar iemand uitborenIk zou geen 70cc kop op een 50cc cilinder zetten, simpelweg omdat je compressie dan minder wordt dus krijg je alsnog minder koppel. Andersom zou het wel kunnen 65cc cilinder met 50 cc kop.Ik heb de standaard 50cc + kop nog als nieuw hier liggen. Met die 70 gaat hij gewoon te hard. Ik weet niet of ik nu poep praat maar kan ik op die 50cc standaard cilinder die 70cc kop monteren ? Of gaat dat helemaal niet.
dit heb ik hier nog liggen, heb ook geen andere uitlaat op het moment
50cc standaard
50cc tomos kop
12mm Dell ‘Orto
en nog iets, heeft iemands anders ook deze technigas terugloper? Brandt de passagier daar niet ze poten aan?
Thomas
12/9 ? kan je misschien uitboren maar zou ik persoonlijk niet doen.
...
marcoef was me voor
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten