Stijver chasis, waarschijnlijk minder onderstuur.Mooi dingetje!
Ben alleen niet echt een fan vand at soort spoilertjes.
En wat houdt die strutbar precies in?
Thanks, en dat soort spoilertjes zitten er standaard op vanaf fabriek Het is geen plastic CivicMooi dingetje!
Ben alleen niet echt een fan vand at soort spoilertjes.
Inderdaad precies dit, alleen is het een optionele strutbar... Maar ik merk het verschil wel want nu is het onderstuur en overstuur na genoeg gelijk (ligteraan hoeveel gas je geeft...)Stijver chasis, waarschijnlijk minder onderstuur.En wat houdt die strutbar precies in?
Vette bak. Kosten die dingen?
Thanks... Wat ze kosten, ze staan nu op MP tussen de 8 a 10.000 euro maar er staat daar niet echt iets goeds tussen op 1ntje na. Maar een echt goede origineel NL'er betaal je ongeveer 12.500,- euro.Vette bak. Kosten die dingen?
Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
Ik weet niet waar je woont anders kan je dat verhaal veranderenkijk daat noem ik nog is een dikke bak
hoe rijd dat een itr?? ik heb wel is een rondje mogen crousen in een *standaard integra.. maar dat is natuurlijk niks bij de ryp-r
Thanks gewoon origineel interieurtje zoals het hoort!zeer mooie wagen intrieur ziet er ook niet verkeert uit
maar licht er een b16 in? ik dacht b18 met 220 pk...
Plannen, Spoon N1 uitlaat, Takata's gordels, Mugen Gen1 vleugel, Tein Streetmaster vering.maar alsnog een zeer dikke bak, verder nog plannen ermee?
en maak aub ook ff een filmpke/geluid opnamen ben wel benieuwt (met bijkomen van v-tec natuurlijk he )
Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
linkje naar de crx? me zwager had een crx vtec in showroom staat... nu helemaal vernacheld omdat iemand er een turbo op moest plakkenwel vette auto, zou hem zelf ook wel willen. enige wat ik jammer vind is dat ie best wel zwaar das zo zonde van die pk's . ik ben nu bezig met een crx helemaal sprintklaar aan het maken, maar ben er middels ervaring achter gekomen dat gewicht echt een hele hoop doet met de prestaties. prop hetzelfde vermogen maar eens in 800kg, dat wil wel vooruit hoor . maar zo is hij als dagelijkse gebruiker ideaal; mooi, uniek, aardig snel, comfort... superbakkie
Zeker dat! Ik ben erg benieuwt... Ik weet niet of je Crx Garage kent (vast wel) kijk er eens op rond... Zelfs iemand die een CRX RWD aan het bouwen isik heb geen topic over mijn auto, wacht ik mee tot ie klaar is. maar idd er zijn zeker een paar mooie voorbeelden dat FWD wel degelijk snel kan zijn voor sprints. tuurlijk zijn RWD altijd in het voordeel vanwege de gewichtsverplaatsing naar de juiste wielen, maar dat wil nog niet zeggen dat FWD's veel onderdoen . zeker vanwege de lage prijzen van FWD kun je al snel een leuk wagentje bouwen die wel vooruit wil waarbij je bij RWD vaak dan net de auto kunt kopen. uitzonderingen daar gelaten...
Terug naar “Andere voertuigen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten