Hoewel het ongetwijfeld geen kwaad kan, erger ik me aan mijn koplamp die heel hinderlijk meeresoneert tijdens het rijden. Ik heb de inbusschroeven, waarmee de lamp aan de lamporen vast zit, al muurvast gedraaid en er een rubbertje onder gedaan, maar dat heeft onvoldoende geholpen.
Ik vermoed dat het niet de lamp zelf is, maar meer het bevestigingssysteem: de lamp-oren die aan een soort buisjes vastzitten, welke los om de voorvork geschoven lijken te zitten.
Is hier wat aan te doen? Een makkelijk trucje om die lamp-oren wat vaster te zetten?
Wat ook heel hinderlijk meetrilt is mijn kentekenplaat. Die zit in een plastic houder geklemd, maar daar zit 'ie kennelijk niet echt vast in. Helaas is het me nog niet gelukt de houder te openen (het lijkt een soort kliksysteem), en als ik er met een platte schroevendraaier in ga zitten poeren mol ik alleen maar de plaat zelf. Hij moet echt open kunnen, want aan het bevestigingssysteem kun je zien dat eerst de houder op het spatbord is geschroefd, en daarna de plaat erin geklikt). Dus om de houder van het spatbord af te schroeven (of juist wat vaster te draaien) moet eerst die plaat eruit!