Vliegwieltrekker en zuigerstop klopt wel.
Ik was er niet helemaal bij, haha.
Zag een ontsteking zonder vliegwiel voor me.
Maar dan nog is het niet moeilijk.
Helaas is het inmiddels 2011 en is de garantie net een paar weken geleden verlopen. Bovendien is mijn vertrouwen in de dealer om het probleem op te lossen inmiddels tot het nulpunt gedaald. Eerdere pogingen van hem ivm hetzelfde probleem liepen in het verleden op niets uit. Hoewel de dealer bij hoog en bij laag volhoudt hele stukken plankgas op mijn brommer gereden te hebben zonder problemen.maar je zegt nieuw uit 2010, dan hebje toch gwn garantie ofwa? lijkt mij...nieuw gekocht toch?
Hoi Steven, het is wel de bedoeling dat je dan in zo'n geval een apart topic begint en niet mijn topic "kaapt".Ik heb een tomos die gewoon start.
Het probleem is dat de tomos heel onregelmatig rijdt. De tomos heeft een jaar stilgestaan en heeft het daarvoor altijd goed gedaan. Het is een tomos uit 2005 en als ik de tomos nu start en vervolgens gas geef, begint die te lopen maar als ik de gashendel helemaal openhoud, dan valt die weer uit.
Het is een oude tomos waarvan de carbarateur links ligt, maar ik heb de carbarateur al schoongemaakt met een hogedruk spuit. Met afstellen lukte het niet en ik heb al nieuwe benzine erin gedaan, dus wat moet ik nu doen. Het blok is blijkbaar prima, alleen weet ik nu echt niet wat ik moet doen. Dus als iemand goede tips heeft? Graaaaggg
Groetjess Steven
maar je zegt nieuw uit 2010, dan hebje toch gwn garantie ofwa? lijkt mij...nieuw gekocht toch?
Met de brommerboer heb ik het een beetje gehad, en met dat standaard atw (33) trok hij weliswaar beter, maar dan hou ik het probleem dat hij bij lang volgas rijden warmloopt, hij maakt immers nog steeds evenveel toeren dan.maar je zegt nieuw uit 2010, dan hebje toch gwn garantie ofwa? lijkt mij...nieuw gekocht toch?
Gewoon standaard tandwiel en naar de winkel gaan
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten