Achterbrug? Begrijp je wel precies wat ik bedoel? Ik krijg mn uitlaat er niet af omdat dat kutschroefje niet uit de cilinder komt omdat ik nergens aan kan draaien snapje, omdat je dat moertje wat erop gaat er gewoon afdraait.Van je uitlaat heet een Draadeind, dat hoort zo.
Op je achterbrug zit ook een moertje, haal die los en hij komt er vanaf
Vlotterbakje er wel goed op gezet?
Hm dat leek niet te lukken omdat het midden stukje van de schroef iets dikker is. Maar ik zal het morgen nog wel eens proberen! Bedankt voor de tips in ieder geval en ik post wel weer als het niet gelukt is!In je cilinder zit zeg maar een schroefdraad, een soort schroef waar geen kop op zit. Daarop stop je een moer en die draai je aan zodat je uitlaat stevig er tegenaan word gedrukt. Draai gewoon dat moertje eraf en je kunt je uitlaat eraf halen. Bij je achterbrug zit de uitlaat nog vast aan een beugeltje, dat bedoelde Steefz.
Er zit zo'n rubberen randje dat volgens mij dient als pakking. Ik heb in ieder geval nooit een pakking ertussen gehad en hij heeft echt nog nooit gelekt!Zoals ik al eerder vroeg, misschien een pakking er tussen?Zit je sproeier er ook stevig in?
Ik heb net geprobeerd de uitlaat gewoon van het schroefje af te draaien maar hij komt er gewoon niet af.Ik was destijds vergeten 'm goed aan te draaien, ding begon aan alle kanten te lekken.
Ik zou zo ook niet weten wat het is met je carbje dan. Geen beschadegingen aan het bakje?
Ik heb net geprobeerd de uitlaat gewoon van het schroefje af te draaien maar hij komt er gewoon niet af.Ik was destijds vergeten 'm goed aan te draaien, ding begon aan alle kanten te lekken.
Ik zou zo ook niet weten wat het is met je carbje dan. Geen beschadegingen aan het bakje?
Dus heb je, of heeft iemand, ideeën hoe ik mn uitlaat er af kan krijgen??
Het was de vlotternaald die eruit was gevallen bij het schoonmaken van de carburateur. En nu is idd ook mn benzineslangetje gescheurd maar dat is zo te verhelpen.zit er geen scheur in je benzineslang?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten