gast lees erst wat op fatsoenlijke sites over afstellenJij roept ook mar wat 2pac.
Kan net zo goed kleinere sproeier zijn, aangezien ik niet het kenmerkende BWOAAAAP geluid hoor als hij te weinig krijgt.
Welke sproeier heb je er nu in en wat is je volledige setup?

En ik wil er best wel een grotere sproeier indoen.. maar als die er toch niet beter van rijdt/ wat harder optrekt... Waar zou de valse lucht vandaan kunnen komen? Zit wel een luchtfilter op.
 En ik wil er best wel een grotere sproeier indoen.. maar als die er toch niet beter van rijdt/ wat harder optrekt... Waar zou de valse lucht vandaan kunnen komen? Zit wel een luchtfilter op. 
 terwijl wel alle draadjes aangesloten zijn. Ik ga wel even met een multi meter de draadjes doormeten.. of weet iemand toevallig welke kleur het draadje heeft van de killswitch?
 terwijl wel alle draadjes aangesloten zijn. Ik ga wel even met een multi meter de draadjes doormeten.. of weet iemand toevallig welke kleur het draadje heeft van de killswitch? Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten