Heeft spruitstuk ontgrenzen zin als ik nog een 14/9 carb heb.14/12 is wel wat duurder in aanschaf, maar beter af te stellen.
Heb je er al aan gedacht om je spruitstuk te ontgrenzen en eventueel wat extra gaten in het plastic van het luchtfilter te maken?
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
14/12 Mr Ping
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Of als ik tijd heb, bij iemand die ik ken me cilinder onder handen nemen.
Sowieso die poorten mooi afwerken, dmp kwaliteit (koop nooit meer een dmp cilinder) en dan misschien poorten vergroten
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Ik woon zelf ik Voorburg en zie dat jij in Den Haag woont Heb jij toevallig iets?
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Je moet idd niet helemaal doorboren met 1 boor. Dan verlies je het venturi-effect wat ontstaat doordat het smaller is bij het vernevel buisje. Als je een kolomboor in hoogte afstelt, zodat je niet te laag kan komen met de boor gaat het prima.Op het internet staat daar een beschrijving over.
Ik heb het gedaan zonder het verwijderen van de venturi.
Daarna heb ik mijn dremel van een ronde kegel slijpsteen voorzien en hem netjes glad geslepen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten