als je luchtfilter geen lucht doorlaat omdat ie helemaal gaar is dan rijdt ie niet , en zonder luchtfilter krijgt ie in 1 keer heel veel lucht, dus wel compenseren met grotere sproeier, of gewoon ff kort zo proberen zonder filterWel gecheckt, niet doorgeprikt. Er kwam benzine uit het vlottertje, dus volgens mij doet ie het gewoon? En zonder luchtfilter rijdt ie?
Edit: Ik heb mn vriend gebeld, die heeft netjes bij de Texaco mix getankt:)
Ik scoor morgen wel even een nieuwe luchtfilter, dan gooi ik die erin en zal ik zien! Ik maak me wel een beetje zorgen om die verschrikkelijke rookpluimen, als het niet aan mn brommermix ligt, wat zou dan een reden kunnen zijn? Mn buren zijn overigens net zo blij als ik met de rookals je luchtfilter geen lucht doorlaat omdat ie helemaal gaar is dan rijdt ie niet , en zonder luchtfilter krijgt ie in 1 keer heel veel lucht, dus wel compenseren met grotere sproeier, of gewoon ff kort zo proberen zonder filterWel gecheckt, niet doorgeprikt. Er kwam benzine uit het vlottertje, dus volgens mij doet ie het gewoon? En zonder luchtfilter rijdt ie?
keerring lekIk scoor morgen wel even een nieuwe luchtfilter, dan gooi ik die erin en zal ik zien! Ik maak me wel een beetje zorgen om die verschrikkelijke rookpluimen, als het niet aan mn brommermix ligt, wat zou dan een reden kunnen zijn? Mn buren zijn overigens net zo blij als ik met de rookals je luchtfilter geen lucht doorlaat omdat ie helemaal gaar is dan rijdt ie niet , en zonder luchtfilter krijgt ie in 1 keer heel veel lucht, dus wel compenseren met grotere sproeier, of gewoon ff kort zo proberen zonder filterWel gecheckt, niet doorgeprikt. Er kwam benzine uit het vlottertje, dus volgens mij doet ie het gewoon? En zonder luchtfilter rijdt ie?
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
faalangst is geen slechte eigenschap tot op zekere hoogte,Demonteren heb ik geen moeite mee, ik ben redelijk technisch aangelegd. Ik heb alleen een soort faalangst haha, ik ben bang dat ik bij het monteren iets verkeerd doe ofzo. Als jij zegt dat het te doen is, ga ik daar morgen even de tijd voor nemen!
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten