Vandaag wezen kijken naar een gele AT50... en gekocht.
Koste me 300 euro, en het ding is op zich in goed staat.
Blok schakelt goed en loopt goed. Alleen de kilometer teller doet het niet en de toerenteller is verdwenen, ook zit er een powerfilter op(echt te veel herrie) en de uitlaat is open aan de achterkant.
En de kabel boom is echt één grote chaos.
Maar dat mag de pret niet drukken de basis is erg goed, en de dingen die er nog aan moeten gebeuren kosten weinig geld en ook niet heel veel tijd.
Wat ik er in ieder geval binnen nu en een paar weken aan ga doen is een fatsoenlijk filter monteren, en de uitlaat profesories dicht maken, en dan in de kerst vakantie ga ik deze helemaal opknappen.
De eerste verrassing die ik tegen kwam was toen ik het zadel los maakte om een paar kabels netjes op zijn plek te leggen. Er lag nog gereedschap onder het zadel
Hier zie je de accu(???) en het powerfilter en de benzine leidingen die zo hard waren dat ze lekten dus gelijk vervangen voor nieuwe en ook de vlotterontluchting(?) weer aangesloten op een fatsoenlijke slang met een rondje erin.
Toen alles kleine dingetjes na waren gelopen en die schoon was heb ik een rondje gereden, de top is nu 60 maar dat zal wel wat naar beneden gaan met een normaal filter en met een uitlaat die niet op is aan de achterkant.