Waarom zou ik de cil. weg moeten gooien dan.
en het was alleen maar om uit te proberen, want mij leek het dat je dan mengsel makkelijker de cilinder in kreeg.
maja de ''prof'' vind zichzelf heel wat en vergeet dat je ook ergens moet beginnen.
zielig
De "prof" haha die vind ik leuk
het verschil van jezelf heel wat vinden en heel wat zijn is heel wat anders
Als je ergens wilt beginnen moet je eens op het internet beginnen en niet in de schuur.
Als je dat dan had gedaan had je vast en zeker tegen gekomen dat de boosters (dat ding wat jij weg gevijlt hebt) omhoog richting de cilinderkop moet spoelen. zoals jij het nu gedaan hebt spoelt het mengsel recht de uitlaat in...
Doei doei vers mengsel.... dus daar heb je helemaal niks aan en je zal er niet harder door gaan.
Je booster moet er eerder zo uitzien:
Dan je uitlaat gewoon je uitlaat recht uitvijlen heeft niet echt zin al die hoeken die je nu in je poort krijgt is niet echt bepaald goed. als je wilt gaan tunen gooi dan tenmiste je vijl in de hoek een haal een dremel of een imitatie hier van.
een goeie uitlaatpoort ziet er eerder zo uit. (de 2 kleine uitlaat poortjes naast de hoofdpoort zijn er bij gemaakt)
Dus voordat je hier komt en iets probeert te typen en iemand zielig noemt moet je eerst een beetje weten waar je over praat.