Wat voor kleur is de bougie? Bij mij valt hij ook uit als ik gelijk gas geef met deze koude dagen, dat heet 'warm laten draaien voordat je gaat rijden,' dus daaraan kan je niet zien of de sproeier goed is of niet.Met kleiner sproeier gaat hij smoren en pakt hij totaal niet op
zelfs met 63, als ik hem start en geef vrijwel direct gas, valt hij zowaar uit
Dat het goed loopt wil niet zeggen dat het goed is;) Bougiekleur hoef je niet zo lang voor te rijden hoor, als ik afstel dan rij ik hooguit 2 kilometer en dan zie ik het al. Probeer eens 1 of 2 maten kleinere sproeier.Niet genoeg gereden voor bougiekleur, nu het nog kan pak ik de motor.
Ga uit op rijeigenschappen, en bougiekleur puur voor controlle, doe ik al jaren, alleen nu met de motor is het laptop eraan en testbank op![]()
Warmlopen weet ik, als die warm is pakt die goed op, geen problemen totdat die gaat 4takten.
als ik kleinere sproeier erin draai, pakt die of voor geen meter op, of hij gaat smoren.
Kijk nu gewoon eventjes wat voor kleur hij is, zoveel moeite is het niet. Wij zijn bereid jou te helpen dus dan kan je ons ook helpen door in nog minder dan een minuut te kijken wat voor kleur de bougie isNet 61 geprobeerd. Gas pakt pas na seconde,
Teruggesprongen naar 53, om zeker te weten. Idem, heeft de neiging om uit te vallen
[ Post made via Mobile Device ]
Zo slecht is het weer nu toch nietMoet ik eerst een stuk gaan rijden, doe ik niet voor mijn plezier in dit weer.
Ben naar 53 gegaan om te kijken of ik toch niet helemaal de verkeerde kant op was aant werken
Hoe het er nu voorstaat:
61: pakt pas na een seconde ofzo op, kan hem makkelijk tegenhouden
63: pakt goed op, gaat 4takten
62 proberen dan he. En ga op de kleur van de bougie af, niet op je gevoel.Probleem wat ik bedoel: 61 te arm(komt moeilijk van z'n plaats) 63 te rijk(4takten)
Had de peut afgelaten voordat ik was begonnen met revisie, en goed geschuddeld.
Het weer was zwaar kut hier afgelopen dagenxD
[ Post made via Mobile Device ]
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten