Welke Tomos model heb je? a35 hda
Wat is het bouwjaar? 2005
Sinds wanneer speelt dit probleem? sinds ik hem heb
Wat is het probleem? nou ik heb vandaag lekker een stukje gereden op mn net aangeschafte tomos liep wel lekker. toen heb ik hem thuis aan de kant gezet en toen ik hem weer wou starten wou die ineens niet meer lopen. ja soms wel maar dan moest ik voll gas geven en had hij het echt moeilijk met aanblijven. laat staan rijden..
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? nee, heb hem net nieuw
nou ik heb vandaag lekker een stukje gereden op mn net aangeschafte tomos liep wel lekker. toen heb ik hem thuis aan de kant gezet en toen ik hem weer wou starten wou die ineens niet meer lopen. ja soms wel maar dan moest ik voll gas geven en had hij het echt moeilijk met aanblijven. laat staan rijden..
ik dacht zelf aan dat er iets niet goed is met de choke regeling ofzo.
want toen mn pa er naar gekeken had was de bougie wel zijke nat dus die droog gemaakt.
toen de carburateur uitelkaar gehad en dan was de choke regeling vast gegaan ofzo ??
als je het hendeltje aan de buitenkant van de carburateur heen en weer bewoog gebeurde er niet zo veel binnen in de carburateur. nu had mn pa dat er even uit gehaald en daarna heb ik een uurtje rond gereden toen heb ik hem weg gezet en nu is het weer zo ver dat die weer niet doet..
iemand help mij ik kom er zo 123 niet uit..