Net nieuw op dit forum, of twee linkerhanden? Dan is het beginnersforum iets voor jou. [wil je ook supporter worden voor dit forum? meld je aan voor de groep supporters
Forumregels
Om u goed te kunnen helpen hebben wij een support template gemaakt.
wilt u zo vriendelijk zijn om deze in te vullen bij een nieuw topic! --> mededeling
Ik wil mijn carburateur schoonmaken, maar hoe moet ik precies de gaskabel er af halen? Ik heb dat klepje aan de bovenkant al losgeschroefd, maar hij zit nog vast aan een soort springveertje en een schuifje. Hoe kan ik eea losmaken zonder de boel te mollen?
Ik krijg die deksteltje ook niet eraf, zit een dikke veer idd onder, moet dat dan opzij geduwd worden (heb het btw even snel bekeken).
Met wat kan je nog anders schoonmaken?
Ik heb nu de luchtfilter eraf gehaald, en de carb is ook los en al. Maar nu is er waarschijnlijk beetje zand ingekomen doordat de hele carb vol met zand zat.
Op de wiki staat dat ik huishoudazijn moet gebruiken, maar kan dit niet anders? Huishoudazijn vreet de boel toch op in theorie?
Daarnaast, hoe kan je dan je luchtfilter schoonmaken?
Gewoon goed doospuiten sproeier eruit en dat gat doorspuiten en je sproeier zelf eff door beide kanten spuiten
En effetjes laten drogen (droogt heel snel zelf) n dan weet monteren en gas