Wat is het bouwjaar? 2005
Sinds wanneer speelt dit probleem? nu
Wat is het probleem? Tomos Revival TS buddyseat op een Tomos Revival
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? nee
Hallo Tomos liefhebbers,
Sinds kort ben ik een trotse eigenaar van een Tomos Revival! Aangezien ik een nieuwkomer ben in de brommer wereld had ik een tweetal vragen die ik aan jullie wil stellen:
Vraag 1
Kan een Tomos Revival TS buddyseat met de chromen bagagerek op een 1 persoon Tomos Revival en is dit moeilijk/makkelijk te monteren?
Wil namelijk graag een TS buddyseat op mijn revival zetten zodat mijn vriendin ook comfortabel mee kan rijden

Vraag 2
Nu zit ik met een klein probleem. Als ik met mijn Revival aardige grote stukken rijd en de tank is niet eens half leeg, dan begint hij te stotteren en dan komt ie langzaam tot stilstand. Starten wil daarna nog wel maar dan slaat hij na een paar seconden rijden weer uit, het lijkt alsof de tank leeg is. Zet ik daarna mijn benzinekraan op reserve dan rijd hij gewoon vrolijk door alsof er niks aan de hand is. Tank ik daarna de revival weer vol, start hij gewoon weer en rijd hij weer als een zonnetje! Mijn vraag is: Wat kan de oorzaak hiervan wezen? Ik heb op de forum gekeken en sommige zeggen dat het misschien aan de bezinekraantje kan liggen. Voordat ik nieuwe onderdelen ga kopen wou ik toch jullie ervaringen horen!
Hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Groet,
Jacky